środa, 22 lutego 2017

Sesja noworodkowa - czy warto ?

Sesja noworodkowa – czy warto?

Ostatnio bardzo popularne jest wykonywanie różnego rodzaju sesji zdjęciowych. Dlaczego mamy przyszłe i obecne decydują się na wykonywanie zdjęć? Czy to tylko kwestia ostatnio panującej mody, czy kryje się za tym coś innego?
Ja mogę się wypowiedzieć jak to było u mnie. Bardzo podobają mi się zdjęcia. Czy to pięknych kobiet w ciąży, czy malutkich okruszków. Sama nie zdecydowałam się na sesję z brzuchem, ponieważ w ciąży nie czułam się dostatecznie atrakcyjnie, aby chcieć ten stan uwieczniać ;) Mam kilka zdjęć, które zrobiłam sobie sama i to mi w zupełności wystarczy. Jednak od początku wiedziałam, że moje dziecko będzie miało sesję noworodkową. Mur, beton i koniec. Nie powiem, że część osób z mojej rodziny patrzyła na mnie jak na lekko cofniętą w rozwoju. Przecież gdzie z takim Maluchem wychodzić? Jeszcze do obcych. A przecież jemu będzie zimno, bla, bla, bla… ( ah, te dobre rady ;) ). Ale postawiłam na swoim. I wiecie co? Nie żałuję! Bo zdjęcia to przede wszystkim świetna pamiątka. Zarówno dla mnie jako mamy, jak i dla dziecka, które kiedyś będzie mogło w przyszłości pokazać swoje zdjęcia innym – czy to kolegom z klasy, czy Pani w przedszkolu, a może swojej przyszłej żonie i teściowej. W dzisiejszych czasach życie jest tak szybkie, że bardzo często nie mamy czasu łapać dostatecznie dużo chwil. Chwil, które już nigdy nie wrócą, a dzięki tym kilku ujęciom możemy choć częściowo do tych momentów wrócić. Dzieci rosną tak szybko, że często zapominamy o tym jak to było na początku. Jakie były malutkie i pomarszczone J I choć Franek, ma dopiero 5 miesięcy, już widzę jak wiele się od tamtego czasu zmieniło… I już teraz lubię wracać myślami do tych chwil kiedy był taki malutki…


















Dlatego uważam, że każdy maluszek powinien mieć taką sesję. Jest to naprawdę niesamowite przeżycie i świetna pamiątka na całe życie *. A Wam drogie mamy pewnie nie prędko zdarzy się okazja, aby się „ogarnąć i wyjść do ludzi” ;)

Odpowiadając na pytanie – czy warto? Krzyczę głośno – T A K ! ! !

Za uwiecznienie pięknych chwil dziękujemy Kasi, ze studia Malaika Photography:

https://www.facebook.com/malaikafoto/?fref=ts



* może ktoś z Waszego otoczenia, właśnie spodziewa się dziecka i nie macie pomysłu na prezent - taka sesja będzie świetnym prezentem dla świeżo upieczonych rodziców! :) U nas, sesja zdjęciowa była prezentem od moich przyjaciółek z okazji BabyShower :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz